Reklamácie Eshop Mul-T-Lock

Vybavenie reklamácie v e-shope (z Obchodných podmienok)

8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.

8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.

8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.

8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.


8.5 Postup reklamácie

8.5.1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku / info@keymax.sk, 0908 633 537
8.5.2. Poslať produkt späť na adresu predávajúceho. KEYMax s.r.o., Kľúčová služba, OC Retro Ružinov, Nevädzova 6, 820 07 Bratislava

Spotrebiteľ reklamáciu musí uplatniť písomne a to na adresu predávajúceho spolu s dodaním tovaru s kompletným príslušenstvom a dokumentáciou (návody, záručný list, faktúra) predávajúcemu na svoje náklady. Spotrebiteľ musí tovar zabaliť tak aby nedošlo pri preprave k jeho poškodeniu. Predávajúci písomne potvrdí spotrebiteľovi prijatie reklamácie a reklamovaného tovaru. Na základe doručeného reklamovaného tovaru vydá predávajúci spotrebiteľovi informáciu o čase a spôsobe vybavenia reklamácie.

8.5.3. Začiatkom reklamačného konania sa považuje doručenie písomnej reklamácie a reklamovaného tovaru predávajúcemu. Reklamačné konanie vrátane odstránenia chyby musí byť ukončené do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Spotrebiteľ má právo po uplynutí tejto doby odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo má právo na výmenu za nový výrobok. Predávajúci si vyhradzuje právo spotrebiteľovi vymeniť reklamovaný tovar za iný s adekvátnymi technickými vlastnosťami. Informácie o prebiehajúcom reklamačnom konaní môže spotrebiteľ získať telefonicky alebo elektronickou poštou uvedených na začiatku týchto podmienok.

8.5.4. Ak sa počas reklamačného konania zistí, že k chybe na tovare došlo iným používaním ako je uvedené v návode, nesprávnou manipuláciou, neodborným zásahom spotrebiteľa či tretej osoby, bežným opotrebením, poškodením, nevhodným skladovaním alebo zásahom vyššej moci tak sa táto reklamácia považuje za neoprávnenú. V tomto prípade má predávajúci právo požadovať po spotrebiteľovi uhradenie nákladov spojených s reklamáciou.

 

 

 

Prihlásenie